Jeżeli zatrudniasz pracowników lub współpracujesz z podwykonawcami, koniecznie obejrzyj ten moduł.
W tym module poznasz zasady tworzenia zespołów w MS Teams, zrozumiesz sens tworzenia grup platformy Microsoft 365 oraz nauczysz się współpracować z zespołem z wykorzystaniem większości aplikacji znajdujących się w Microsoft 365.
SharePoint to nie tylko biblioteka dokumentów do wymiany plików, to podstawa pracy zespołowej.
W tym module poznasz praktyczne scenariusze zastosowania witryn SharePoint do współpracy z użytkownikami spoza Twojej organizacji. Nauczysz się tworzyć szablony i wykorzystywać je w codziennej pracy, ale… to tylko wstęp do potężnego narzędzia.
Dowiesz się czym są grupy Microsoft 365, jakich błędów nie popełniać oraz do czego je wykorzystać.
Oprócz grupowej skrzynki odbiorczej, poznasz również zalety pracy na wspólnym kalendarzu, możliwość udostępnienia swojego osobistego kalendarza oraz zasady efektywnego organizowania spotkań.
Planner to narzędzie, które pozwoli Ci zapanować nad zadaniami całego zespołu.
Przydzielaj zadania, sprawdzaj postępy projektów, kontroluj terminy i wiele więcej. Poznaj narzędzie, które przyspieszy Twoją pracę z zespołem.
Praca zespołowa nigdy wcześniej nie była tak efektywna – poznaj możliwości MS Teams w Twoim dziale HR.
Poznaj mnóstwo przykładów zastosowania zespołów w Teams w dziale HR. Naucz się efektywnie współdzielić dokumenty i edytować je wraz ze współpracownikami w czasie rzeczywistym.
OneNote to nie tylko elektroniczny notes, to zbiór wszelkich informacji, które możesz współdzielić z innymi.
Dowiedz się czym jest notes, z czego się składa i jak możesz go wykorzystać. Pokażę Ci w jaki sposób możesz udostępnić go innym pracownikom i współdzielić najważniejsze informacje.
Wykorzystaj Microsoft Lists do tworzenia bazy kandydatów, listy pracowników czy zamówień artykułów biurowych.
Microsoft Lists to coś więcej niż lista. W mojej organizacji większość procesów opartych jest o MS Lists i kilka z nich pokażę Wam w tym kursie.
Wykorzystaj MS Forms do tworzenia formularzy, ankiet, kwestionariuszy, badań, testów i quizów.
Proces rekrutacji, ankiety satysfakcji, testy wiedzy, badania rynku, organizowanie wydarzeń firmowych i konkursów – to tylko kilka przykładów wykorzystania Microsoft Forms.
SharePoint to nie tylko biblioteka dokumentów do wymiany plików, to podstawa pracy zespołowej i efektywnej komunikacji
Często firmy wydają tysiące złotych na wdrożenie intranetu, a czy wiesz, że możesz samodzielnie stworzyć taką witrynę z wykorzystaniem SharePoint? Pokażę Ci krok po kroku.
Automatyzacja z Power Automate jest naprawdę prosta. Usprawnij swoją pracę samodzielnie, a zaoszczędzisz mnóstwo czasu (i pieniędzy).
Ta lekcja pozwoli Wam wykonać samodzielnie pierwszą automatyzację, która przyda się niemal w każdej firmie. Dowiedz się jak połączyć ze sobą poznane narzędzia.