Szkolenia online
Nasze szkolenia mocno różnią się od tradycyjnych szkoleń produktowych.
Zakres głównie oparty jest na procesach, które funkcjonują w organizacji klienta. Po wcześniejszej analizie i serii wywiadów, wspólnie z klientem pracujemy nad finalnym kształtem szkolenia. Formy szkolenia są elastyczne, a każde prowadzone przez nas szkolenie jest inne. W zależności od branży klienta, grupy szkoleniowej, codziennych obowiązków uczestników oraz indywidualnych preferencji.
- Webinar dla 250 pracowników? Nie ma problemu 🙂
- Krótkie, godzinne sesje 1:1 z dyrektorem działu? Do porannej kawy czy na zakończenie dnia? 🙂
- Cykliczne webinary rozwojowe dla wybranych działów w organizacji?
- Spotkania online czy stacjonarne?
- A możecie macie jeszcze inny pomysł?
- Może zrobimy szkolenie podczas wyjazdu firmowego?
Nasz zespół jest otwarty na wszelkie nowości, ale oczywiście przez wieloletnie doświadczenie, posiadamy również konkretne propozycje dla niezdecydowanych.
O wszystkich formach prowadzenia szkoleń opowiadam w krótkim filmie (ok. 8 minut), który prześlę Wam jak tylko będziecie zainteresowani współpracą.
Często zadawane pytania:
Dla firm poniżej 5 pracowników przygotowałam kurs online „Rozwiń swój biznes z Microsoft 365”, który jest świetnym materiałem dla jednoosobowych przedsiębiorców lub małych zespołów. Znajdziecie w nim szkolenie z zakresu Outlook, Teams, OneDrive, SharePoint, OneNote i Forms.
Oczywiście po ukończeniu kursu, w przypadku pojawienia się pytań, zapraszamy na indywidualną konsultację w ramach zakupionego kursu online.
Przeszkoliliśmy już organizacje zatrudniające 1200, 2000, 6000 i powyżej 10 000 pracowników. Posiadamy wypracowaną metodologię, która pozwala na efektywne przeprowadzenie szkoleń w dużych organizacjach.
Cały czas powiększamy nasz zespół trenerów i nieustannie się rozwijamy.
Zapraszamy do rozmowy, chętnie opowiemy więcej na ten temat.
Szkolenia otwarte będą cyklicznie organizowane w formie online oraz stacjonarnej w różnych miastach w Polsce.
Więcej informacji wkrótce.
To najtrudniejsze pytanie, na które nie odpowiem bez wcześniejszej rozmowy z klientem. Na cenę wpływa mnóstwo czynników. Przede wszystkim zakres, ponieważ od zakresu zależy też czas spotkania i liczba bloków szkoleniowych. Im więcej spotkań, tym wyższa cena. Na cenę ma również wpływ forma szkolenia oraz liczba uczestników. Webinary dla kilkuset osób lub warsztaty praktyczne dla małych 10-cio osobowych grup.
Nie zdarzyło mi się jeszcze przygotować takiej samej oferty dla dwóch klientów.
Tak. Każdy uczestnik otrzymuje zbiór instrukcji w pdf, który dotyczy wszystkich prezentowanych podczas szkolenia funkcjonalności.